Kampanja u fokusu: Mladi iz „Naše kuće” grade urbanu baštu

„Naša kuća” je udruženje roditelja osnovano 2007. godine, sa idejom da svojim programima i projektima obezbedi uslove za kvalitetan i sadržajan život osoba sa teškoćama u razvoju. Udruženje funkcioniše kao socijalno preduzeće koje pruža usluge, radno angažuje i zapošljava mlade koje okuplja. Osim proizvodnje kartonske ambalaže, mladi u „Našoj kući” proizvode čoko šljive i čoko maline, a neki su angažovani i kao pomoćni radnici u kuhinji koja priprema ketering. Kroz svoj rad, „Naša kuća” svojim korisnicima želi da obezbedi kvalitetan život, da im pruži šansu da napreduju i da daju svoj lični doprinos izgradnji zajednice u kojoj žive.

U svojoj kampanji Udruženje za podršku osobama ometenim u razvoju „Naša kuća” želi da prikupi ciljani iznos od 767 000 dinara, kako bi završilo izgradnju prve urbane hidroponske bašte u Beogradu. Hidroponija je poseban i zdrav metod gajenja povrća koji obezbeđuje prinos tokom cele godine, a u ovoj bašti koja će biti otvorena i za javnost biće angažovano još četvoro mladih iz „Naše kuće”. Za njih će urbana bašta značiti ekonomsku nezavisnost.

Oni koji podrže kampanju „Naše kuće” mogu da očekuju različite poklone! Za niže donacije (500 dinara) predviđena je zahvalnica, zatim magnet sa znakom udruženja (za donaciju od 1 000 dinara) i dve vrste paketa čoko šljive i čoko maline koje proizvodi udruženje (za donacije od 2 000 i 5 000 dinara). Četvoro backer-a koji doniraju 6 000 dinara kao poklon će dobiti jedan od četiri grafička rada mladih iz „Naše kuće”, a za deset korisnika koji doniraju 10 000 dinara pripremljeni su vaučeri za poludnevnu edukaciju o hidroponiji. Poklon koji se izdvaja kao jedinstven je mala kutija za hidroponiju, namenjena backer-u koji donira 50 000 dinara.

Kampanju možete podržati do 23. decembra 2019. godine na platformi Donacije.rs.





podržite kampanju