Kickstarter – Uspešne kampanje iz Srbije u 2017. godini

May 8, 2018

Kickstarter, kao platforma predstavnik kampanja temeljenih na nagradama, izrodila je veliki broj uspešnih pojekata. Jedan deo tih projekata dolazi i iz Srbije. Pogledajte kampanje koje su u 2017. godini dostigle svoj cilj i uspešno finansirale svoj projekat.

1.       Ugljesa Novakovic's Debut Album – Introduction

Sam kraj 2016. i početak 2017. godine doneo je uspešno finansiran projekat u kategoriji jazz muzike pokrenut od strane mladog jazz saksofoniste Uglješe Novakovića. Za 45 dana uspeo je da od 56 backera prikupi 3.166 dolara za snimanje albuma na kome će se naći 7 autorskih kompozicija.  

2.       LIGHTSTEP CHRONICLES – Retro Futurist Space Opera Comic Book

Ovaj projekat dolazi iz kategorije stripova. Sa velikim izborom perkova, koji su se kretali od 1 do 5.000 dolara, uspešno je prikupljeno 12.424 dolara od strane čak 500 backera.

3.       The Black Mallow

Za 29 dana, koliko je trajala kampanja, projekat je uspeo da prikupi 4.520 dolara od 30 backera. Broj backera ukazuje na veoma visoku prosečnu uplatu od čak 150 dolara u odnosu na svetski prosek koji se kreće oko 25 dolara. Projekat dolazi iz kategorije kratkometražnog filma.

4.       Folkk: Handcrafted Homeware With a Cause

U junu mesecu, lansirana je kampanja usmerena da očuva i promoviše rukotvorine starih balkanskih zanatlija. Tokom 30 dana trajanja kampanje prikupili su 20.983 dolara od strane 177 backera.

5.       Deux All Natural hand cream, custom-made just for you!

Sa 2.088 dolara prikupljenih od strane 27 backera još jedna uspešna kampanja za kremu za ruke napravljenu od prirodnih sastojaka. Kampanja je trajala 40 dana.

6.       Scorn Part 1 of 2 : Dasein

Pred sam kraj godine kampanja koja je prikupila čak 192.487 evra u kategoriji video igrica. Za 35 dana podržalo ih je 5.636 backera iz celog sveta koji su omogućili da ovaj projekat zaživi.

7.       Tank Chess

Za kraj 2017. godine, i više nego uspešna kampanja za društvenu igru, koju su lansirali članovi Forsage Games tima. Od ciljanog iznosa od 2.000 dolara za 25 dana trajanja kampanje prikupili su čak 107.827 dolara od strane 2.006 backera.

Pored toga što je, kroz uplate backera, omogućio da se ovi projekti realizuju, crowdfunding je poslužio i kao svojevrsan vid tržišne afirmacije ovih dobrih ideja.

 

POVEZANI TEKSTOVI