Elevating your urban experience

Strawberry Energy
Crowdcube
Cilj - 300.000£
Skupljeno - 360.630£
Broj backera: 397

Strawberry Energy je kompanija koja stvara pametni javni nameštaj namenjen otvorenim površinama u gradovima širom sveta. To su, na primer, tehnološki podržane pametne klupe  koje se napajaju solarnom energijom i koje kao otvorene gradske platforme svojim korisnicima nude pregršt različitih usluga. One obuhvataju punjenje baterija prenosivih uređaja, WiFi internet, stanice za prikupljanje podataka iz neposrednog okruženja uređaja (kvalitet vazduha, nivo ambijentalne buke, temperatura i sl.), mesto za beskontaktno doniranje dobrotvornim organizacijama itd. Kompanija Strawberry energy je mesec dana nakon lansiranja uspela da realizuje kampanju sa prikupljenih 120% ciljanog iznosa, uz pomoć 397 investitora koji su podržali njihovu priču.

Saveti autora kampanje (dos and don’ts)

Strawberry Energy je imao drugačiju kampanju u odnosu na one koje smo do sada imali prilike da pratimo. Ona je bila bazirana na udelu (equity-based crowdfunding), što zainteresovanim pojedincima pruža mogućnost da u zamenu za finansijsku podršku kompaniji koja pokreće kampanju grupnog finansiranja dobiju procenat u njenoj vlasničkoj strukturi.  Međutim, saveti koje su nam dali autori ove kampanje ne razlikuju se previše od onih koje smo dobijali od kampanja zasnovanih na nagradnom ili donacijskom crowdfunding-u. Oni poručuju:

●      Dobro istražiti postojeće platforme (jer nisu sve podobne za sve vrste projekata), kako biste odabrali najpogodniju za vaš projekat;

●      Video-materijal i vizuelni identitet su veoma važni – najlakše i najsigurnije je ljudima približiti ideju vizuelno;

●      Najvažnije je da znate svoje korisnike, klijente, svoje fanove, one koji vas podržavaju i prate vaš rad i koji su u njega upućeni  preko svojih prijatelja, rodbine i kolega.