Stiglo: The lightest bags & backpacks you'll ever love

Stiglo Design
Kickstarter
Cilj - 15.000$ vs Skupljeno - 19.317$ na Kickstarter-u
Cilj - 15.000$ vs Skupljeno - 20.717$ na Indiegogo platformi
Broj backera: 138 na Kickstarter, na Indiegogo in demand

Stiglo se razvijao veoma postepeno. Tim je prvo napravio platformu za kokreaciju među umetnicima pod imenom Lorentzkraft. Oko te platforme se okupio značajan broj umetnika iz celog sveta i bilo je  logično da njihov rad pre ili kasnije  postane vidljiv  za ceo svet. Odlučili su da crowdfund-uju jer im je bilo bitno da vide kako će svet reagovati na njihov proizvod. Naravno, motiv im je bilo i stvaranje kapitala koji im može omogućiti prvi korak. Detaljnije su se spremali za Kickstarter kampanju, dok je izlazak na Indiegogo više bio zamišljen kao eksperiment. Srećom, obe kampanje su završene (velikim) uspehom, kako u novčanom tako i u smislu vidljivosti njihove ideje i proizvoda.

Saveti autora kampanje (dos and don’ts)

Stiglo Design nudi veoma konkretne savete svima koji žele da se upuste u crowdfunding kampanju:

●      Veliki broj ljudi koje zanima šta se to interesantno novo proizvodi s pažnjom posmatraju Kickstarter – iskoristite to;

●      Održavajte iskren i ličan odnos sa backer-ima:  verujte nam, umeće to da cene;

●   Nije sramota tražiti pomoć – mi smo mali tim od petoro ljudi i pomoć i podrška naših prijatelja bila nam je od ključne važnosti tokom kampanje.