Da li je Canon-u potrebna crowdfunding kampanja?

16.7.2019

I veliki brendovi sve češće odlučuju da nove proizvode i asortimane testiraju koristeći crowdfunding kampanje. Prethodno smo pisali o britanskom brendu A Girl for All time, koji je ranije ove godine lansirao kampanju na svojoj platformi, a sada je sličnim stopama krenula globalna kompanija Canon, koja razvija i proizvodi digitalne tehnologije za obradu slike. U Srbiji je ova kompanija najpoznatija po svojim fotoaparatima i kamerama, ali proizvodi i niz drugih proizvoda.

Canon je odlučio da za svoju novu kameru Canon IVY REC lansira kampanju na globalnoj platformi Indiegogo i tako testira da li za ovu kameru ima dovoljno interesovanja, kako bi bilo opravdano pokretanje masovne proizvodnje.

Kampanja je pokrenuta i kamera Canon IVY REC već je kupljena više od 500 puta. Veličine je prosečnog USB uređaja, ima 13.0 mega piksela, 1/3-inča CMOS senzor, full HD video na 1080 piksela, povezuje se sa pametnim telefonom putem bluetooth i wifi konekcije. Iz Canon-a ističu da je veoma pogodna za aktivnosti van zatvorenog prostora i za avanturiste, vodootporna je i ima takozvani clip sistem uz pomoć kojeg je možete prikačiti za bilo koji deo odeće ili na ranac. Ono što je čini jedinstvenom je činjenica da je uz pomoć wifi ili bluetooth konekcije možete povezati sa svojim pametnim telefonom i preko aplikacije Canon Mini Cam App sačuvati na telefonu sve snimke i fotografije, a da pritom ne izlažete riziku svoj mobilni telefon. Kamera je trenutno u fazi prototipa, što je jasno naznačeno u opisu kampanje na platformi Indiegogo.

Kamera nije namenjena profesionalnim fotografima, već ljudima koji žele da svoju avanturu sačuvaju od zaborava na jednostavan, siguran ali i kvalitetan način. Pored toga što će koristiti za donošenje odluke o masovnoj proizvodnji, crowdfunding kampanja daće odgovor i na pitanje o tome da li su amaterski fotografi željni inovacija u oblasti mini kamera, kao i da li su potencijalni backer-i spremni da plate definisanu cenu kamere. Kao i u svakoj crowdfunding kampanji, backer-i koji sada kupe svoje kamere imaju priliku da to urade uz popust od 30%, čime će biti nagrađeni za podršku i poverenje brendu u periodu testiranja koncepta novog proizvoda.

 

Izvor: Techxplore