Forsage Games – peta uspešna kampanja

1.6.2020

Studio za društvene igre Forsage Games iz Beograda je pokrenuo svoju petu Kickstarter kampanju, a ciljani iznos je prikupljen za samo sat vremena! Ovog puta kampanja je za društvenu igru „Age of Dogfights: WW1”. Forsage Games je i ovog puta pokazao da dobra priprema kampanje kao i intenzivan rad na građenju zajednice na kraju vode ka uspehu.

Kao i prethodna četiri puta, autori kampanje odlučili su da inicijalno postave relativno mali ciljani iznos od 2 000 američkih dolara, koji su ubrzo dostigli, a nakon toga su počeli da objavljuju rastegljive ciljeve. Novi elementi igre i nove figure će biti dostupni kada se dostignu naredni rastegljivi ciljevi.

Prvi rastegljivi cilj je bio postavljen na 5 000 američkih dolara, kada su autori igre i kampanje dodali jedan novi element u svoju igru, a najviši postavljeni rastegljivi cilj od 30 000 dolara će backer-ima omogućiti da u kompletu igre dobiju još figurica aviona. Zanimljivo je da je u momentu kada je ostalo više od dve sedmice do kraja kampanje i poslednji rastegljivi cilj skoro dostignut.

Autori kampanje su u prvih 36 sati kampanje backer-ima nudili posebne poklone, kako bi povećali procenat prikupljenih sredstava i što brže došli do preporučenih 30% koji su važni za uspeh kampanje.

Interesantan je način na koji autori ove kampanje koriste zajednicu, kako bi još više unapredili svoj proizvod i promovisali kampanju. Naime, kako je njihova prethodna igra Tenkovski šah prevedena na 21 jezik, a aktuelna igra „samo” na osam, autori su ponudili backer-ima da prevedu igru na neki od jezika na kome još nije dostupna i uz minimalnu donaciju od jednog američkog dolara dobiju osnovnu verziju igre na poklon.

Već u ovoj kampanji Forsage Games je najavio da će igra imati još tri nastavka, pa očekujemo da i oni budu lansirani kroz crowdfunding kampanju. Ovaj studio za društvene igre je pokazao kako crowdfunding može da bude odličan način za razvoj poslovanja, lansiranje novih proizvoda i testiranje tržišta. Zajednica koju su autori kampanje gradili od prve kampanje olakšala je svaku narednu, a verujemo da će iz ovog studija u budućnosti stizati još sjajnih crowdfunding vesti!


Ako vas zanima više o crowdfunding iskustvu ovog studija, saznajte više od pokertača studija Predraga Lazovića koji je učestvovao u našem serijalu „Moje crowdfunding iskustvo”.