Goulash Disko prikupio sredstva za sedam minuta, a Miret preko noći!

16.3.2020

Dve crowdfunding kampanje iz susedne Hrvatske su prethodne nedelje imale izuzetne rezultate. Jedna je pokrenuta na platformi Ulule, a druga na Kickstarter-u. Obe kampanje su jako dobro demonstrirale ulogu zajednice u kampanji, posvećenost njenom građenju, kao i kvalitetnu pripremu.

Kampanja za Goulash Disko Festival je ciljani iznos od 25 000 evra prikupila za samo 7 minuta! U naredna dva sata kampanja je prikupila čak duplo veći iznos, a u trenutku pisanja vesti ta cifra je bila preko 72 000 evra.

Ovaj alternativni muzički festival koji se dešava na Komiži je nezavistan i nema nijednog sponzora. Festival se finansira od prodaje karata i to kroz crowdfunding kampanje. Festival je pokrenuo jedan od predavača na Crowdfunding akademiji i saradnik agencije Brodoto Yves Taquet.

Aktuelna kampanja je čak osma uspešna kampanja za Goulash Disko Festival! U prvoj kampanji cilj je bio skromniji i prikupljeno je oko 7 000 evra, što je bilo nekih 130% planiranog iznosa. U narednim godinama rastao je festival, gradila se zajednica i ciljani iznosi su rasli i svake godine bili premašeni. Prošle godine je prikupljeno skoro 90 000 evra, što je tri i po puta više od ciljanog iznosa. Ostaje da sačekamo i vidimo da li će ovogodišnja kampanja biti još uspešnija.

Kampanja za ekološke patike Miret je tokom samo jedne noći premašila cilj od 10 000 američkih dolara i to duplo. U trenutku pisanje ove vesti taj iznos je bio već šest puta veći od planiranog.

Miret je start-up koji je inkubiran u Zagrebačkom inovacijskom centru (ZICER). Braća Boljar su pre pet godina pokrenula ovaj start-up i radila su na razvoju patika koje su 97% napravljene od prirodnog materijala. Kampanju je vodio petočlani tim, ali ono što je bilo važno za uspeh je dugogodišnji rad na građenju zajednice. Sama kampanja pripremana je šest meseci.

Zajednica koju je ovaj start-up okupio oko sebe deli vrednosti brenda, što je umnogome pomoglo u ostvarivanju cilja. Ovakva zajednica okupljena oko ideja ili proizvoda prelazi granice, pa je tako u prva 24 sata čak 40% backer-a bilo iz inostranstva.

I jedna i druga kampanja su odličan primer uspešnih kampanja koje su svoju podršku crpele iz zajednice. Pristup i posvećenost, pažljivo planiranje, dobar tim i dobro predstavljena ideja vodili su ka velikom uspehu ovih kampanja.

Verujemo da će neki posetioci Goulash Disko Festival na festival došetati baš u Miret patikama :)

Ukoliko i vi želite da pokrenete crowdfunding kampanju i budete uspešni kao Miret ili Goulash Disko Festival ostavite nam kontakt i među prvima ćemo vas obavestiti o narednoj Crowdfunding akademiji!