Ko su učesnici online Crowdfunding akademije?

22.6.2020

Online Crowdfunding akademija okupila je 25 timova koji dolaze iz različitih oblasti. Timovi koji su izabrani imaju ideje koje su perspektivne, pogodne za crowdfunding i u različitim su fazama razvoja.

Učesnici online Crowdfunding akademije su proizvođač slatkiša Ćao šećeru, hostel Montana, Udruženje građana Centar za integraciju mladih, UNBOX – Hub inovativnih edukacija, izdavačka kuća Komshe, KRIK – Mreža za istraživanje kriminala i korupcije, start-up Unique You, Udruženje Muzej bicikala i pop kulture „20 Cola”, Centar za razvoj participativnog obrazovanja, start-up Beesy Life, Umetničko udruženje Klassikum, start-up Lampioni i baloni, Udruženje Ruralni centar SOVA, Udruženje Kulturni centar Kaleidoskop, Lunel, Udruženje studenata vazduhoplovstva Beoavia, Udruženje Kulturnaut – Centar za kreativnu decu i mlade, Udruženje AFC Centar, gejming studio Red Viking, Kerber Games, Udruženje građana Supernatural, Remorker udruženje vizuelnih umetnika, Udruženje za zaštitu, odgoj i pručavanje životinja Zoo planet Niš, kafe Mlado srce i Un Beso (United for Better Society).

Neki od timova su start-upovi u ranoj fazi poslovanja, koji imaju dobre ideje za čiju realizaciju žele da prikupe sredstva putem crowdfunding kampanje. Takođe, tu su i kompanije, kao što je Ćao šećeru, koje su već prepoznate i imaju izgrađenu zajednicu i sada žele da prošire svoje poslovanje, a šansu za finansiranje svojih poduhvata vide u crowdfunding kampanji.

Neki od timova, kao što su Klassikum ili tim koji stoji iza udruženja „20 Cola”, predložili su projekte na kojima uveliko rade i blizu su ostvarivanja svojih ideja. Kako bi obezbedili finansije za poslednji korak, oni su odlučili da pokrenu kampanje u kojima će backer-ima ponuditi zanimljive nagrade.

Online Crowdfunding akademija je učesnicima obezbedila stručna predavanja iz svih segmenata crowdfunding-a, a na osnovu kojih mogu da steknu neophodna znanja kako bi kvalitetno pripremili svoju kampanju. Osim teorijskog dela, program obuhvata i praktičan deo u okviru kog će timovi raditi na pripremi svoje kampanje i imati priliku da od eksperata dobiju povratnu informaciju o svom radu.

Nakon završenog programa i evaluacije rada učesnika akademije, tim Crowdfunding.rs odlučiće koja dva tima će biti nagrađena produkcijom kompletne kampanje, a koja četiri će kao nagradu osvojiti šest dana mentorstva.