Lansirane kampanje učesnika Crowdfunding akademije

20.5.2021

Nakon skoro godinu dana rada na pripremi kampanja i građenju zajednice dve kampanje timova koji su učestvovali na prethodnoj Crowdfunding akademiji uspešno su lansirane na platformama Donacije.rs i Kickstarter. U pitanju je kampanja Muzeja bicikala i pop kulture 20 cola iz Kragujevca, i kampanja brenda Unique You Books

Oba tima su u velikoj konkurenciji izabrana da učestvuju na Crowdfunding akademiji na kojoj su razvijali svoje kampanje i učili o svim koracima koji su neophodni kako bi se postigao cilj. U odnosu na pre godinu dana, kampanje su mnogo kompletnije, konkretnije i spremnije da izađu pred backer-e koji već pokazuju interesovanje. 

Kampanja brenda Unique You Books veruje da je svako dete jedinstveno pa samim tim i priča za svako dete treba da bude jedinstvena. Namera tima iza ove kamanje je da tržištu ponudi knjigu za decu sa čijim glavnim likovima će svako dete moći da se poistoveti, bez obzira na poreklo, boju kože, inveliditet ili neko drugo lično svojstvo. Budući kupci ovih jedinstvenih knjiga će moći da biraju između više od 300 glavnih likova, 180 000 ilustracija i 70 osobina likova. 

Kako bi se završili neophodni poslovi pre izdavanja i prodaje, pre svega na ilustracijama i prodajnom sajtu, potrebno je 50 000 američkih dolara što je i ciljani iznos ove kampanje. 

Naravno, backer-i mogu da očekuju zanimljive nagrade, od PDF postera spremih za štampu, bojanke, pa do personalizovane knjige. Za najveću podršku od 1000 američkih dolara, backer će dobiti potpuno novog personalizovanog lika koji će se naći i u narednim knjigama, uz knjigu sa likom na naslovnici. 

Kampanja Unique You Books traje do 1. juna 2021. godine. 

Kampanja Muzeja bicikala i pop kulture “20 cola” simpatično nazvana “20 cola - ljubav do bolja” je poslednji korak na putu do otvaranja vrata ovog muzeja koji će biti smešten u Kragujevcu. Nakon godina skupljanja i restauracije legendarnih modela bicikala, igračaka, konzola za video igre i drugih artefakata pop kulture došlo je vreme da one dobiju stalan prostor i postanu dostupne javnosti. 

Muzeju je potrebno 930000 dinara kako bi mogao da iznajmi prostor na period od šest meseci, opremi ga i pokrene rad kako bi što pre postao samoodrživ. 

Autori kampanje a i samog Muzeja bili su kreativni pri pripremi ponude nagrada za backer-e. Backer-i koji doniraju ovu kampanju mogu da očekuju digitalne sertifikate i članske karte, majice, zanimljive postere sa tematikom muzeja, fotografije bicikala, pa čak i plakete i doživotne propusnice za sve aktivnosti Muzeja. 

Kampanja Muzeja bicikala i pop kulture “20 cola” traje do 5. juna 2021. godine. 

Ako želite da podržite sjajne inicijative iz Srbije i pomognete im da se razviju i rastu, to možete uraditi na platformi Kickstarter i Donacije.rs do navedenih rokova. 

Crowdfunding akademija je edukativni program iz oblasti crowdfunding-a koji realizuje inicijativa Crowdfunding.rs uz podršku Nemačko - srpske inicijative za održivi rast i zapošljavanje.