Nove smernice za veću transparentnost projekata na Kickstarter-u

2.7.2019

Dolazak novog generalnog direktora i proslava desetogodišnjice postojanja označavaju jednu novu epohu za crowdfunding platformu Kickstarter. Prošle nedelje ste na našem sajtu mogli da pročitate vest o novinama koje se tiču obaveze ispunjavanja ekoloških zahteva za kampanje iz oblasti dizajna i tehnologije na ovoj platformi, ali to nisu jedine novosti koje stižu sa ove platforme.

Nova sekcija koju je Kickstarter uveo na svom sajtu tiče se načina na koji autori kampanja potencijalnim backer-ima prezentujete svoju ideju. Ona nosi naslov „Iskrena i jasna prezentacija vašeg projekta”. Ova sekcija savetuje kreatore da jezik, koji odaberu da bi predstavili svoj projekat, igra ključnu ulogu u postavljanju očekivanja za njihove potencijalne backer-e. Opis projekta treba da pruži realističnu i tačnu sliku o onome što su kreatori do sada uradili, u kojoj su fazi razvoja i šta sve može da se realizuje uz podršku backer-a. 

Nova pravila i uputstva otvorila su debatu o načinu i stilu prezentovanja neke ideje. Postavljeno je pitanje o korišćenju superlativa i „kitnjastih” reči – da li je to potrebno, u kojoj meri i kakav utisak ostavlja na potencijalne backer-e. 

Iz Kickstarter-a smatraju da ova uputstva nisu zamišljena kao brza rešenja za unapred loše postavljenu komunikacionu strategiju. Ona treba da pomogne kreatorima da od početka naprave prezentaciju svoje ideje ili proizvoda koja će zaista preneti sve važne informacije iskreno i jasno, a opet zainteresovati backer-e da se uključe i podrže ideju.

Iako Kickstarter aktivno radi na podržavanju kampanja koje se pokreću na ovoj platformi, ono što bi mogla biti potencijalna mana jeste činjenica da ukoliko se iz nekog razloga kreatori kampanja ne budu pridržavali nove strategije za prezentovanje svoje ideje, postoji mogućnost da tu ideju platforma ne prepozna kao dobru ideju kojoj treba dati prostor na platformi. Naš savet je da izdvojite vreme i proučite savete za prezentovanje koji se predlažu u ovoj novoj sekciji. 

 

Izvor: Techcrunch