Poznati britanski brend za izradu lutaka pokreće svoju crowdfunding platformu

20.5.2019

Iako su Kickstarter i Indiegogo dve najpoznatije i najčešće korišćene platforme kada je nagradni crowdfunding u pitanju, ne odlučuju se svi autori kampanja da na njima pokrenu svoje kampanje. Prisutne su i brojne alternativne platforme, a  u porastu je i trend pokretanja crowdfunding kampanja na internet stranicama autora kampanja, odnosno bez korišćenja platforme kao posrednika između autora kampanja i backer-a. Za ovo rešenje odlučio se i britanski brend ručno rađenih lutaka „A Girl for All Time”. Na svojoj internet stranici ova kompanija je objavila da pokreće platformu za crowdfunding na kojoj će biti moguće kupiti njihove proizvode.

„A Girl for All Time” na ovaj način želi svojim vernim i potencijalno novim kupcima da obezbedi što bolji kvalitet proizvoda za veoma pristupačnu cenu, jer je to upravo ono što crowdfunding može da omogući. Tvorci lutaka ustanovili su da je tradicionalan način proizvodnje skuplji od proizvodnje lutaka koja sledi nakon crowdfunding kampanje i zato su se odlučili da započnu ovakvu kampanju. Kompanija ima za cilj da proizvodi onoliko lutaka koliko će se prodati i time efikasnije posluje, što crowdfunding kampanja omogućava jer će se nakon kampanje napraviti tačno onoliki broj lutaka koje će biti poslate backer-ima u vidu perk-ova.

Gong je označio početak kampanje u nedelju, 19. maja 2019. godine, a kompanija je predstavila sedam modela lutaka koje će backer-i moći da biraju. Direktorka kompanije ističe da iza ove odluke stoji mnogo sati istraživanja o crowdfunding-u i navodi da su svi u timu veoma uzbuđeni zbog početka kampanje, kao i da se raduju novinama u kompaniji. Smatra da je crowdfunding odličan način da se utvrdi da li postoji i kolika je potražnja za određenim proizvodom i da se timu koji je pokrenuo kampanju dopada ideja da od sada na ovaj način istražuje tržište. Nakon sedam uspešnih godina u ovom biznisu, ona veruje da su u kompaniji naučili da se izbore sa raznim situacijama, ali kao što svaka crowdfunding kampanja nalaže, direktorka je izdvojila i potencijalne rizike i izazove za kampanju. Na primer, kašnjenje u izradi zbog loše organizacije vremena ili zakasnela dostava zbog nepovoljnih vremenskih uslova, oštećene opreme ili jednostavno ljudskog faktora. Nada se da do ovakvih situacija neće doći i entuzijastično poziva sve zainteresovane da podrže ovu kampanju.

Izvor: Toy News & A Girl for All  Time