Super Bake Poslastičarnica proglašena najboljom neprofitnom kampanjom u Srbiji prošle godine

12.2.2018

Impact 2018 konferencija, najveće regionalno okupljanje socijalno odgovornih preduzetnika, kompanija, fondacija, neprofitnih organizacija i investitora u društveno preduzetništvo, održana je 14 i 15. februara 2018. U okviru konferencije dodeljene su nagrade za najbolje društveno korisne kampanje u Srbiji i Hrvatskoj za 2017. godinu. Titulu “najdobre” kampanje u Srbiji za 2017. godinu odnele su crowdfunding kampanja Super Bake Poslastičarnica i zagovaračka kampanja Najvažniji poziv u životu Hemofarm Fondacije.

Super Bake Poslastičarnica ni po čemu nije obična - u njoj će se pripremati tradicionalni, u današnje vreme pomalo zapostavljeni recepti, a pripremaće ih one koje to znaju najbolje - bake. Ovaj projekt koji istovremeno nudi rešenje za nekoliko društvenih izazova, od socijalne izolacije starijih osoba i starosne diskriminacije do nedostatka ekonomske podrške, prepoznali su i backer-i na platformi Indiegogo uz čiju je pomoć prikupljeno i 25% više od predviđenih potrebnih sredstava.

Ipak, uspeh tronedeljne kampanje nije došao slučajno - pripreme su započele već u junu na beogradskoj Crowdfunding akademiji, gde je idejni začetnik projekta Mario Milaković prvi put predstavio svoju ideju. Polaznici Crowdfunding akademije stekli su znanja kako pravilno planirati i lansirati uspešnu crowdfunding kampanju - od pomoći pri koncipiranju projektne ideje i finansija, izrade dizajna i video pitcha pa do komunikacijskog plana i izgradnje mreže podrške, a ta znanja bila su ključna za kvalitetnu pripremu i vođenje Super Bake kampanje.

Ovo je prvi put da su srpske društveno korisne kampanje učestvovale u izboru za najbolju neprofitnu kampanju u organizaciji agencije Brodoto, čiji je cilj dati priznanje onim kampanjama koje su se najviše istakle u zagovaranju društveno korisnih ciljeva. Ovakve kampanje, kao i pojedinci koji iza njih stoje i neumorno rade na ostvarenju plemenitih ciljeva i edukaciji šire javnosti, nesumnjivo zaslužuju puno priznanje struke i javnosti. Dodela nagrade “Najdobra kampanja” upravo je takva prilika, a ove godine lestvica je podignuta i nešto više s obzirom da se dodela i prezentacija kampanja održala pred očima ne samo regionalne publike već i međunarodnih eksperata za društveno preduzetništvo okupljenih na konferenciji.

S obzirom na važnost mobilizacije javnosti za uspeh svake kampanje, u proces odlučivanja o pobednicima bila je uključena i javnost koja je mogla online putem da glasa za svoje favorite. U užem izboru za najbolju neprofitnu kampanju osim pobednika Super Bake i Najvažniji poziv, bilo je još osam finalista - reč je o kampanjama NEpraktične žeNEDaj pedalu rakuLice ulice, LimuNada za Svratište, Da li ste alergični na nepravdu, #DobroNaDar, #možedrugačije i #KampanjaNaDar.

Izvor: Super Bake Poslastičarnica