Crowdfunding platforme osim što nude prostor autorima kampanja da prikupe sredstva za realizaciju svojih ideja, moraju da rade na edukaciji publike, ali i budućih autora kampanja kako bi broj backer-a i uspešnih kampanja konstantno rastao. Jednostavno, što više backer-a i što više uspešnih kampanja, to je veća zarada platformi kojima je glavni izvor zarade provizija.
Platforme na različite načine podržavaju autore kampanja, a jedan od njih, koji Indiegogo već dugo praktikuje, je i organizovanje virtuelnog druženja sa autorima uspešnih kampanja na platformi. Nakon višemesečne letnje pauze, „Indiegogo Virtual Hangouts” je pokrenut ponovo, a uskoro će biti objavljeni i termini, teme i gosti narednih razgovora.
Autori uspešnih kampanja, mahom preduzetnici, kao i pružaoci usluga (kao što je na primer slanje perk-ova) koji su od velike važnosti autorima kampanja u međusobnom razgovoru dele zanimljive priče koje su dragocene budućim autorima kampanja.
Publici je ostavljen prostor i da tokom razgovora postavlja pitanja o samoj kampanji, načinima na koje su autori uspešnih kampanja prevazilazili određene probleme i odgovarali na izazove koje crowdfunding kampanje nose sa sobom. Takođe, nije neobično da se učesnici iz publike povežu sa autorima kampanje, ali i međusobno.
U prethodnom periodu Indiegogo je organizovao razgovore sa preduzetnicima koji se bave kreiranjem tehnoloških gedžeta i kompanije koja sarađuje sa platformom na sertifikovanju i u pružanju podrške tehnološkim kompanijama. Takođe, organizovan je i razgovor sa autorima kampanja koji su imali veliki broj backer-a, ženama preduzetnicama i kompanijom koja se bavi slanjem perk-ova.
Svi ovi, ali i mnogi drugi razgovori, dostupni su na Facebook stranici platforme Indiegogo. Na stranici gde platforma najavljuje druženja moguća je i prijava za učešće.
Ovakvi online događaji dobri su ne samo za umrežavanje sa drugim autorima kampanja i širenje zajednice već i za učenje iz tuđeg iskustva. Autori kampanja su više nego spremni da podele svoje znanje, odgovore na pitanja o izazovima i problemima, ali i daju savete drugima kako ne bi ponavljali njihove greške. Sve u svemu, za buduće autore kampanja ovo je sjajan način da se pripreme za ono što njih čeka, a jednog dana, što da ne, podele svoje iskustvo kroz ovaj format razgovora.