Virtuelno druženje sa autorima kampanja na platformi Indiegogo

5.10.2020

Crowdfunding platforme osim što nude prostor autorima kampanja da prikupe sredstva za realizaciju svojih ideja, moraju da rade na edukaciji publike, ali i budućih autora kampanja kako bi broj backer-a i uspešnih kampanja konstantno rastao. Jednostavno, što više backer-a i što više uspešnih kampanja, to je veća zarada platformi kojima je glavni izvor zarade provizija.

Platforme na različite načine podržavaju autore kampanja, a jedan od njih, koji Indiegogo već dugo praktikuje, je i organizovanje virtuelnog druženja sa autorima uspešnih kampanja na platformi. Nakon višemesečne letnje pauze, „Indiegogo Virtual Hangouts” je pokrenut ponovo, a uskoro će biti objavljeni i termini, teme i gosti narednih razgovora.

Autori uspešnih kampanja, mahom preduzetnici, kao i pružaoci usluga (kao što je na primer slanje perk-ova) koji su od velike važnosti autorima kampanja u međusobnom razgovoru dele zanimljive priče koje su dragocene budućim autorima kampanja.

Publici je ostavljen prostor i da tokom razgovora postavlja pitanja o samoj kampanji, načinima na koje su autori uspešnih kampanja prevazilazili određene probleme i odgovarali na izazove koje crowdfunding kampanje nose sa sobom. Takođe, nije neobično da se učesnici iz publike povežu sa autorima kampanje, ali i međusobno.

U prethodnom periodu Indiegogo je organizovao razgovore sa preduzetnicima koji se bave kreiranjem tehnoloških gedžeta i kompanije koja sarađuje sa platformom na sertifikovanju i u pružanju podrške tehnološkim kompanijama. Takođe, organizovan je i razgovor sa autorima kampanja koji su imali veliki broj backer-a, ženama preduzetnicama i kompanijom koja se bavi slanjem perk-ova.

Svi ovi, ali i mnogi drugi razgovori, dostupni su na Facebook stranici platforme Indiegogo. Na stranici gde platforma najavljuje druženja moguća je i prijava za učešće.

Ovakvi online događaji dobri su ne samo za umrežavanje sa drugim autorima kampanja i širenje zajednice već i za učenje iz tuđeg iskustva. Autori kampanja su više nego spremni da podele svoje znanje, odgovore na pitanja o izazovima i problemima, ali i daju savete drugima kako ne bi ponavljali njihove greške. Sve u svemu, za buduće autore kampanja ovo je sjajan način da se pripreme za ono što njih čeka, a jednog dana, što da ne, podele svoje iskustvo kroz ovaj format razgovora.