Završena online Crowdfunding akademija

29.6.2020

Online crowdfunding akademija završena je uspešno, a timovi su pokazali visok nivo interesovanja za crowdfunding kao metod da ostvare svoje ideje. Svi timovi koji su uspešno završili akademiju u konkurenciji su za nagrade.

Tokom tri dana online Crowdfunding akademije učesnici su imali priliku da razgovaraju sa ekspertima o različitim aspektima crowdfunding-a. S obzirom na to da su se timovi prijavili za učešće na akademiji jer su želeli da dobiju odgovore na veliki broj pitanja koji je u vezi sa njihovim kampanjama, ovu priliku su iskoristili dobro.

Timovi koji su učestvovali u programu akademije dolaze iz oblasti proizvodnje hrane, medija, društvenih igara, kulture, socijalnog preduzetništva, video-igara, a neki od timova su predstavnici start-upova u ranoj fazi razvoja. Takođe, organizacije civilnog društva i hub-ovi su našli svoje mesto na online Crowdfunding akademiji.

Učesnike su najviše zanimali strateški aspekti crowdfunding kampanje i kako se dobro pripremiti za ceo proces da bi on bio uspešan. Predavači su odgovorili na sva pitanja učesnika akademije i timovima dali informacije koje su potrebne da bi se što bolje pripremili za pokretanje svoje kampanje do kraja godine. 

Poslednji dan akademije bio je izvdojen za predstavljanje koncepta crowdfunding kampanja svih timova. Nakon serije predavanja i radionica u prva dva dana akademije, učesnici su imali dva dana da pripreme svoje koncepte, predstave ideju, rešenje koje nude za probleme koje su prepoznali, nagrade ili druge benefite koje nude backer-ima i druge relevantne aspekte crowdfunding kampanje.

Nakon što su svi timovi predstavili svoje ideje i pokazali da su znanje stečeno tokom prva dva dana akademije iskoristili kako bi svoje kampanje dodano unapredili, akademija je zatvorena. Tim Crowdfunding.rs će u narednim danima doneti odluku o tome koja dva tima će biti nagrađena produkcijom celokupne kampanje, a koja četiri tima će kao nagradu dobiti šestodnevno mentorstvo u onim oblastima crowdfunding-a u kojima im je ono potrebno, kako bi samostalno realizovala svoje kampanje.